dissabte, 29 d’agost de 2015

EL LLUÍS FRANCH, EL NEBOT PETIT DE L'OCTAVI FRANCH

Resultat d'imatges de lluis franch sanchez

Bon dia

Tinc el plaer de presentar-vos el meu nebot petit, el LLUÍS FRANCH, fill del meu germà i padrí XAVI FRANCH..

Porto, desgraciadament, 7 anys sense parlar amb ell per motius personals totalment aliens, tant a mi com a ell mateix.

La veritat és q és tal i com me l'imaginava, un FRANCH de cap a peus! :) S'assembla moltíssim al seu pare a la mateixa edat, encara q també s'assembla molt a mi però amb barba. Podria passar x fill meu, sens dubte!

M'alegra moltíssim saber q està estudiant enginyeria. Quan era petit ja quedava clar q era intel·ligent i llest a la vegada, cosa insòlita en una persona humana. I també estava clar q estudiaria una carrera no d lletres, i preferiblement una d tècnica.

A més, em consta q domina l'anglès, així q d ben segur q no li costarà trobar feina del seu ram arreu del món.

També sembla q es continua dedicant a la música. Investigaré més sobre akest tema, pq jo mateix tb he tornat a la música akest any després d 20 anys d'abandonament.

LLUÍS, si x casualitat llegeixes això, sisplau, envia'm un mail a octavi@octavi-franch.com pq m'agradaria enviar-te una cosa q et pertany des q eres ben petit. Suposo q ja saps d q es tracta... :)

Records d'en SIÜLL

OCTAVI FRANCH
(Escriptor)