dissabte, 5 de setembre de 2015

EL XAVI RODRÍGUEZ, EL MEU ÚNIC GERMÀ


Bon dissabte

Ja fa dies q tenia ganes d compartir amb tots vosaltres akest personatge tan i tan important a la meva vida des de fa ja, gràcies a Déu, 14 anys i escaig.

És el XAVI RODRÍGUEZ, el meu únic germà. En realitat, és el meu cunyat, és a dir el germà d la meva dona, però des del dia q el vaig conèixer no m'ha fallat mai, ni a mi, ni a la meva dona, ni als seus pares (és a dir els meus) ni a les seves filles.

És una persona excel·lent q té totes les qualitates q tothom voldria com a pròpies: llest, intel·ligent, culte, treballador, bon jan i un llarg etcètera.

La veritat és q la seva vida es va capgirar del tot ara fa uns anys, però gràcies als Déus sembla q ja ha trobat el camí adequat x ser feliç en tots els sentits.

És l'home perfecte, el fill perfecte, el germà perfecte, el pare perfecte i ara, sorprenentment, l'avi perfecte! :)

A nivell professional (és infermer) és extraordinari, però encara ho és més com a ésser humà.

Xavi, ets i sempre seràs el meu únic germà. No ho oblidis mai!

Una abraçada

OCTAVI FRANCH