dissabte, 5 de setembre de 2015

ISIDRE GRAU, MESTRE LITERARI

Ei

L'altre dia vaig tenir la sort d recuperar el contacte amb el mestre literari ISIDRE GRAU, q x a qui no el conegueu (?) és un dels millors escriptors en català vius (i x molts anys!) atès q la seva extensa obra ha estat, des del primer dia, aclamada x la crítica i, a més, ha guanyat tots els premis (els de debò) q pot guanyar un narrador en la nostra llengua, començant pel SANT JORDI.

Isidre Grau

El vaig tenir d professor a l'Aula d Lletres en 2 cursos diferents d conte. És un mestre molt exigent i seriós, i això és d'agrair pq et motiva a superar-te constantment. Com a erudit d la narrativa d tots els temps, només t'ensenya els mètodes dels millors. Sempre li donaré les eternes gràcies x haver-me descobert el millor relat d la història d la literatura, LA NOCHE BOCA ARRIBA, del grandíssim JULIO CORTÁZAR. Quan ens el va fer llegir, vaig comprendre q era la creació literària d debò.

Sempre ha estat obert a qualsevol consell tan humà com literari.

M'ha fet molta il·lusió q em recordés. M'imagino q un alumne tan pesadet com jo no és fàcil d'oblidar... :)

Tant d bo algun dia guanyi els premis q encara se li resisteixen.

X a mi, és un dels grans, a l'alçada del mateix JAUME CABRÉ.

Moltíssimes gràcies x tot, ISIDRE.

OCTAVI FRANCH
(Escriptor i alumne del Gran Isidre Grau)