dissabte, 5 de setembre de 2015

LA MARIA ROSA SEGOL, LA MEVA PADRINASSA PUTATIVA

Hola q tal

Aquesta senyora tan elegant és la MARIA ROSA SEGOL, la meva padrinassa putativa:


(La de l'esquerra, la de la dreta ja sabeu q és la meva dona)

No és cap insult, tranquils! :)

La MARIA ROSA és la padrina de la meva dona i cosina segona de la meva sogra. Quan vaig tenir la sort de conèixer-la, ara ja fa 14 anys i mig, em va "adoptar" com a fillol putatiu i x tant jo la vaig correspondre d la mateixa manera, és clar!

Malauradament, és vídua i no té fills, encara q sigui una pila d nebots i nebots segons!

Jo me l'estimo com una germana gran (la qual vaig tenir però no gaudir, com ja sabeu) com una segona padrina (ja q amb la meva "real" no hi tinc relació des de fa molts anys) com una amiga q mai no falla.

A banda, és una persona perfecta pq és fidel, lleial, treballadora, educada i un llarguíssim etcètera.

Moltes vegades, em recorda a la meva mare per la seva extrema generositat.

Sempre ens quedarà la colònia d'espígol, oi MARIA ROSA?

Un peronàs del teu fillol favorit

OCTAVI FRANCH