dimarts, 22 de setembre de 2015

MARIA GRAU I EDICIONS DEL PIRATA, EL DUET PERFECTE

Bon dia

Q tal?

Tenia pendent d'escriure aquest article x tal d'agrair tot el q ha fet x mi i la meva obra una dona brillantíssima i professional excepcional d l'edició, la MARIA GRAU d'EDICIONS DEL PIRATA.

Vaig tenir la sort de conèixer-la el 2006 d part d'una altra editora i d seguida em va publicar la meva obra infanti-juvenil de més èxit fins ara, la novel·la UN ÀNGEL A L'INFERN.

D seguida, em vaig adonar q x fi coneixia una editora de debò: seriosa, rigurosa, entesa en la matèria, treballadora i transparent.

UN ÀNGEL A L'INFERN va ser un èxit sonat d vendes, sobretot a les escoles, tant és així q el mes q ve es reedita i es torna a presentar, com ja us n'he informat al meu web.

Ara la MARIA GRAU és a punt d començar una nova etapa a la seva vida, q de ben segur també serà curulla d'èxits, pq quan ets tan bona persona només pots tenir premis i cap càstig.

D tot cor, Maria, gràcies!