dissabte, 5 de setembre de 2015

RAMON GUITÓ, EDITOR I AMIC

Bon dia d nou

Ahir em vaig assabentar, d casualitat, q en RAMON GUITÓ, escriptor, empresari i patriota, va morir desgraciadament el passat 15 de març de 2014.

Resultado de imagen de ramon guito

Lamento profundament la seva mort i, sobretot, donar el condol a la família tan tard :(

En RAMON GUITÓ era un home savi, culte i molt treballador, que ho va aconseguir tot a la vida sense que ningú no li regalés re.

Vaig tenir la sort de conèixer-lo el 2005 a través d'un amic en comú, el també escriptor i patriota JOAN PALLARÈS. Gràcies a aquest contacte, vaig publicar la meva aclamada novel·la LA GÀBIA DELS NO-NATS, justament número 1 de la col·lecció de novel·la negra LA CAPA NEGRA d'ABADIA EDITORS, l'editorial d'en RAMON GUITÓ.



Així doncs, RAMON, gràcies x tot d tot cor i confio q estiguis bé i en companyia d la gent q et trobava tan a faltar, com era et trobem a faltar els q encara no hem traspassat.

OCTAVI FRANCH
(Escriptor de dol)