diumenge, 20 de setembre de 2015

SÍLVIA ALCÀNTARA, LA PERFECCIÓ DE L'EXPERIÈNCIA I LA CONSTÀNCIA

Bon dia

Q tal?

L'altre dia vaig contactar x mail amb la cèlebre escriptora SÍLVIA ALCÀNTARA, la qual vaig tenir la sort d conèixer fa uns anys quan els 2 ens formàvem com a escriptors, primer a l'Aula d Lletres i després amb l'Escola d l'Ateneu.

La veritat és q vaig quedar-me garratibant amb el seu mediàtic èxit, tant d la seva primera novel·la, OLOR DE COLÒNIA, com d la segona, LA CASA CANTONERA. I, a més, la primera va ser adaptada a minisèrie d tv. Impressionant!

La SÍLIVA ALCÀNTARA m'ha donat uns savis consells literaris q de ben segur q m'ajudaran a acabar d'encarrilar el meu retorn al món d les lletres.

Des d'aquí, només vull donar-li les gràcies per la seva amabilitat, generositat i saviesa.

Una abraçada

OCTAVI FRANCH
(Escriptor)