dissabte, 17 d’octubre de 2015

MIGUEL LAGO, UN CRACK DINS I FORA DELS ESCENARIS

Bon dia

Q tal?
L'altre dia vaig tenir la immensa sort d parlar amb un dels meus herois d l'escenari, el genial MIGUEL LAGO. 
El vaig descobrir fa anys, com tants d vosaltres imagino, al programa d tv CURSO DEL 63 on feia d professor amb el nom d LUIS DOPAZO. La veritat és q jo em vaig creure q era un professor d debò i no un actor interpretant un professor, i d ben segur q tots els alumnes també ho van creure.
Dit això, poc temps després em vaig adonar q era un actor i habitual dels monòlegs.
Com bé sabeu, porto uns mesos demanant ajuda a tothom q crec convenient x tal d rellançar la meva carrera com a escriptor després d'akests 7 anys d silenci x motius laborals, i és x akest motiu q vaig contactar amb el MIGUEL LAGO.
Em va contestar el mail q li vaig enviar d manera ràpida i amable, i encara q no m'ha pogut ajudar directament sí q vull donar-li les gràcies x akest gest q l'honora com a persona i professional.

Muchísimas gracias x todo, MIGUEL! :)

Resultat d'imatges de miguel lago biografia