dimarts, 10 de novembre de 2015

AGRAÏMENT A L'AADPC

Bon dia

Q tal?
Només volia agrair la gentilesa i professionalitat q han tingut els col·legues de l'AADPC, l'Associació d'Actors i Directors Professinals de Catalunya, els quals m'han ajudat moltíssim per tal de poder de contactar amb les companyies de teatre que encara no conec i així poder-los oferir els meus textos teatrals pq els representin, tal i com ja passa des de fa anys com bé sabeu amb la meva cobejada comèdia negra FLORS I CAPOLLS.


Com a curiositat, l'AADPC té la seu social a Can Fabra, l'antiga fàbrica tèxtil de Sant Andreu de Palomar, el barri on hi vaig néixer i viure-hi durant 30 anys. A més, a Fabra i Coats, hi treballaven els meus avis paterns, l'Isidor i la Lola, la qual vaig tenir la sort d conèixer encara q malauradament va morir al cap d mig any q ho fes el meu pare, és a dir el seu fill. Almenys vaig poder conèixer un avi dels 6 q vaig tenir (la meva mare era adoptada).



OCTAVI FRANCH
(Dramaturg andreuenc)