dissabte, 14 de novembre de 2015

COL·LABORACIÓ ESTABLE AMB EL TALLER D'ARTS ESCÈNIQUES DE TARRAGONA

Bon dia d nou

Dijous passat vaig acordar la col·laboració estable amb el TALLER D'ARTS ESCÈNIQUES DE TARRAGONA, situat al carrer López Peláez d la capital del Tarragonès.

www.peretubilla.com

Em vaig reunir amb el seu director, l'amic PERE TUBILLA, el qual em va atendre amb molta amabilitat, generositat i professionalitat, justament les 3 coses q més valoro en un col·lega.

Ja disposen d les meves obres, tant les 4 x adults com les 2 infantils, x tal q les puguin valorar i decidir si alguna val la pena representar-la al seu espai.

A banda, i com d costum en akests casos, em vaig oferir x escriure qualsevol text x encàrrec o adaptar algun q ja tingui escrit en un altre format (conte, curtmetratge, etc).

També m'he ofert com a ajudant d direcció i/o director d'actor, tasques q he dut a terme en anterioritat com bé sabeu a la meva etapa d professional del món audiovisual i d les arts escèniques.

Benvolgut Pere: tingues bona cura del nostre Epi, eh? :)

Una abraçada

OCTAVI FRANCH
(Home d teatre)

Taller d'Arts Escèniques