diumenge, 29 de novembre de 2015

COM FUNCIONEN ELS CONCURSOS CULTURALS DE LA TV

Bon dia

Q tal?

Fa temps q us volia compartir amb vosaltres aquest tema.

Resulta q fa uns anys, x necessitat ecònomica, vaig participar al càsting d diversos concursos amb sort diversa:
* UN ES VA DEIXAR D FER TOT JUST QUAN ACABAVA D SUPERAR LA 1A SELECCIÓ
* UN ALTRE EM VA REBUTJAR PQ ERA MASSA INTEL·LIGENT
* I L'ALTRE SÍ Q EM VA AGAFAR PQ DE LES 25 PREGUNTES DEL CÀSTING EN VAIG RESPONDRE BÉ 24

Dit i fet, em van cridar d seguida x participar-hi. Et vénen a recollir a casa i et conviden als àpats q faci falta mentre dura l'enregistrament del programa.

De seguida em va tocar participar-hi. Estava molt i molt nerviós, com quan normalment he de fer una "actuació", encara q akest cop no era en directe. Feia molt d fred i el locutor se sentia massa lluny. Però el tema no és akest.

Resulta q abans d començar, el director i sotsdirector del programa en qüestió et donen les respostes d 3 preguntes d la 1a fase del concurs, pq així tinguis un coixí i no te'n vagis amb 0€ a la 2a.

Sorprenent, oi?

Jo vaig tenir molta mala sort pq vaig escollir un tema q a priori domino però els nervis em van trair, i això q el presentador del programa em va ajudar moltíssim a asserenar-me. Total, q només vaig encertar les 3 preguntes d les quals ja en sabia d'entrada les respostes i la 1a. Fins i tot vaig fallar-ne una d'imperdonable. Un desastre total...

A la 2a part vaig tenir-hi molta sort pq van arribar fins a mi 8 preguntes, però no en vaig  respondre cap bé. X la qual cosa me n'anava en negatiu a la 3a prova. Quan això va passar, van aturar la gravació del concurs i van provocar expressament q la darrera pregunta anés a mi pq jo la pogués contestar bé i així no kedar-me en negatiu. Q fort, no?

I a la 3a prova em van fotre fora pq només vaig encertar el 75% d les preguntes.

Una experiència molt maca pq vaig conèixer-hi gent brutal i professionals encara millors. Un somni fet realitat. Però està clar q no estic fet x als concursos culturals. Hi ha massa gent més intel·ligent i culte q jo, i sobretot més tranquil·la en un plató :(

Almenys vaig guanyar 120€ q em van anar d conya en akella situació econòmica tan precària.

OCTAVI FRANCH
(Ni tan intel·ligent ni tan culte i molt histèric)