dijous, 19 de novembre de 2015

CONTRASTOS EDITORIALS DINS DEL MATEIX GRUP DEL MÓN DE LES LLETRES

Bon dia

Q tal?

Fa un parell d dies q havia d compartir això amb  tots vosaltres. Us demano disculpes pel retard, però estic col·lapsat amb tantes entrevistes dels mitjans d comunicació, amb l'escriptura d tants articles x encàrrec i intentant atendre todes les demandes literàries d les principals editorials del país.

Dimecres al matí vaig anar a la seu d'un grup editorial molt important a nivell europeu. Actualment, tenen la seu central a París i des de Madrid porten el gruix dels segelles editorials, inclosos els q tb publiken en català.

Jo hi havia treballat fa un munt d'anys com a corrector, traductor i redactor d llibres d text, bàsicament. Molt bona gent i molt bons professionals.

La noia d recepció em va atendre meravellosament i em va dir amb ki havia d parlar d cada segell editorial.

Dit i fet, així ho vaig fer.

Vaig parlar amb tots els responsables editorials d Madrid i tots em van atendre d conya excepte una.

Akesta persona q és la cap del departament editorial de l'únic segell d'akest grup q publica narrativa x adults em va atendre molt malament.

A banda d maleducada, em va tractar com si no fos ningú. I el pitjor d tot: ni em va donar l'opció d presentasr-m'hi i, sobretot, q em conegués.

¿Però amb quants escriptors q hagin publicat 50 llibres i guanyat 100 premis literaris es pensa q parlarà?

Com a mínim, em dius un mail pq puguis valorar-me.

Kina llàstima ser editor i ser tan mala persona.

OCTAVI FRANCH
(Eufòric el dia del seu 45è sant)