dissabte, 14 de novembre de 2015

DAVID TRIVÍN, EL DEÚ HUMILIAT

Hola

Com q m'aixeco tan d'hora x treballar, quan faig el primer esmorzar encara no estan fent les notícies i és x això q molts cops veig el programa d clarividència q passen a RAC105 i 8TV en diferit.

Ja sabeu q jo sóc clarivident, q m'hi he guanyat la vida i q des de fa uns anys només ho faig x mi i el meu entorn, i lògicament d manera totalment gratuïta. M'agrada ajudar els altres i, gràcies als déus, tinc el sisè sentit una mica més desenvolupat q la majoria d persones; això x compensar les meves mancances en el sentit d la vista, x exemple.

La majoria d tarotistes d'akest programa són prou bons, però només n'hi ha un q és vident pur, és a dir q no necessita cap eina x accedir a la clarividència. Ella tira les cartes, però la majoria d manera és un ritual x començar a parlar amb el seu interlocutor. A més, és mèdium.

Evidentment, estem parlant del genial DAVID TRIVÍN:

http://www.trivin.es/

Però l'altre dia un desgraciat, pq no té cap altre nou, q es feia dir JAVIER d BCN el va enganyar. Jo, d seguida, vaig notar q alguna cosa no hi anava bé: massa jove, un parlar molt fals i, sobretot, una pregunta molt estranya.

El fill d sa mare akest deia q tenia una germana d 12 anys q estava malalta d leucèmia i q li havien d fer una operació amb un 50% d possibilitats d sobreviure. El pobre DAVID TRIVÍN va mudar d color i es va mostrar molt afectat. Va tirar x la clarividència amb la baralla rider q tenia a les mans. La tirada deia q la cosa no estava gens clar, i sobretot marcava la carta d la nena, la sota d copes, com inexistent: x tant, una lectura era q no se'n sortia.

El DAVID TRIVÍN va tornar-ho a mirar. I llavors va sortir q la nena moria al quiròfan.

Finalment, va fer la tirada només amb els arcans majors i sortia q si se'n sortia, moriria al cap d poc.

Aleshores va ser quan el tal JAVIER va dir q tot era una mentida i va penjar.

Però com és pot ser tan mala persona? Ja no parlo d fer perdre el temps d'un professional, sinó d'inventar-se una història tan cruel q, x desgràcia, passa a diari.

Confio q la productor del programa hagi denunciant els fets pq akest tal JAVIER mereix ser engarjolat x terrorista.

OCTAVI FRANCH
(Clarivident d'ofici)