dissabte, 21 de novembre de 2015

EDICIONES B, EDITORIAL CAPDAVANTERA DEL PAÍS

Eo

Tot aprofitant la visita a GRUPO ZETA, la recepcionista em va donar un telèfon inalàmbric i em va passar amb el departament editorial d'EDICIONES B.

Em va atendre una noia molt amable i eficient q em va dir com funciona en akesta editorial el sistema x enviar-hi els originals.

I així ho he fet.

La veritat és q publiken d tot i tant en català com en espanyol.

Quan vaig arribar a la seva seu, em vaig fixar en l'aparador i vaig kedar molt gratament sorprès pq els thrillers q publiken són molt similars als meus!

Kina il·lusió em faria publicar-hi algun dels meus moltíssims thrillers internacionals!

Ara només cal esperar. Paciència. Tot arribarà. Abans d'acabar l'any. Ja ho veureu.

OCTAVI FRANCH
(Novel·lista consagrat en thriller internacional)