dimarts, 3 de novembre de 2015

ENRIC PARDO, UN MITE DE LA PARAULA BREU

Bona tarda d nou

Akest matí, una mica x accident, he descobert l'autor ENRIC PARDO.

cropped-pardo-12.jpg

Estic intentant contactar amb tots els professors d l'Escola d l'Ateneu Barcelonès, on hi vaig estudiar 2 anys x acabar-me d formar com a escriptor, i m'he trobat amb la web d'akest magnífic personatge literari.

He intentat enviar-li un mail, però he estat incapaç d trobar el seu correu directe.

La veritat és q m'he enamorat dels seus microcontes diaris. Comparteixo amb ell la passió x la literatura breu (sóc un fanàtic d'Augusto Monterroso, x exemple) i m'he animat a "copiar-lo". Vull dir q li he agafat la idea i q a partir d JA començaré a publicar un conte diari, o tots els q pugui, en akest bloc. En tinc uns quants ja escrits i publicata com bé sabeu, però la idea d dir la veritat sobre temes com la política a través d'akest mecanisme literari encaixa perfectament amb la meva manera d ser i pensar. És q a més pensa igual q jo!

Aquí teniu el seu web pq el conegueu si no el coneixeu i us recomano llegir tots els seus llibres, q en té uns quants i tots d molt d'èxit:

www.enricpardo.com

M'he permès la llicència d fer-vos una selecció dels q més m'han fet riure.
Q els gaudiu!

OCTAVI FRANCH
(Fan d'ENRIC PARDO)


RECULL DE MICROCONTES D'ENRIC PARDO. FONT: www.enricpardo.com

-¡Camilo Sesto!
-Señora estamos en un museo y eso es El Guernica.
-Son como dos gotas de agua.
-Nada, es la cuarta esta semana.

Sí que existe el diablo.
Se llama Antonio Cañizares y es el cardenal y arzobispo de Valencia.

-¿Por qué no estudias inglés?
-Porque yo de mayor quiero ser Presidente.

-¿A que no sabes quién se casa?
-¿Quién?
-Tú y yo.

-¿Te gustaría tener 20 años otra vez?
-Me gustaría que los tuvieras tú.

Decidieron darse una segunda oportunidad.
Se separaron.

-Tengo que contarte algo.
-¿Te han echado del trabajo?
-Tengo una enfermedad terminal.
-Qué susto, pensé que te habían echado.

-El otro día vi a tu ex.
-¿Y qué tal está?
-Ya apenas se le notan los cuernos.

-¿Te acuerdas de aquel chico que te dije que tenía un polvo?
-Sí.
-Pues ya no lo tiene.

Se sintió sexualmente utilizado.
Fue el mejor momento de su vida.

-¿Me quieres?
-Sí, claro. ¿Estás inseguro?
-No, sólo que me gusta ver tu cara cuando mientes.

-¿Dónde fue la última vez que viste a tu ex?
-En aquel agujero del desierto de Nevada donde lo enterré.