dijous, 5 de novembre de 2015

LA HIPOCRESIA D'UN PRESUMPTE EDITOR

Bon dia

Q tal?
Ja fa molt d temps q volia denunciar akest fet :)

Resulta q hi ha un presumpte editor q va treballar x a mi com a director del departament lingüístic-literari d l'empresa cultural q vaig fundar i dirigir entre el 2005 i el 2008.

Akesta persona q no sabia absolutament re del negoci editorial i q jo vaig formar, gratuïtament, d cap a peus resulta q ara és editor i q, entre altres, ha copiat els premis literaris q la meva empresa organitzava.

El q passa és q akests premis literaris són una estafa pq el q pretén akest personatge és contactar amb autors novells pq publikin a la seva "editorial" la seva obra en règim d'autoedició.

D desagraïts, n'està el món ple. I akest n'és un dels pitjors exemples. 

I a més, akesta "persona", va tenir la barra d liderar una creuada contra la meva persona durant 7 anys, amb tot un seguit d mentides, les quals evidentment van ser degudament denunciades tant a comissaria com al jutjat.

I encara me l'he d trobar, d tant en tant, al tren... :(

Sort q el temps posa tothom al seu lloc :)

OCTAVI FRANCH
(Estrella sideral d les lletres catalanes)