divendres, 6 de novembre de 2015

LA HIPOCRESIA D'UNA EMPRESÀRIA VOLUNTÀRIA DE LA PAH I ALTRES ASSOCIACIONS

Bon dia

Q tal?
Fa setmanes q us volia parlar d'akest cas, però és q a sobre l'altra dia una amiga me'l va recordar.

Com ja sabeu, tinc una empresa amb la meva dona: ella porta la part administrativa i jo la comercial, la de recursos humans i la jurídica.

Doncs bé tenim un client morós des de fa 2 anys, en concret un negoci d'hostaleria del passeig Marítim de Segur de Calafell, q a sobre d'haver estafat la Seguretat Social ens deu una bona part de la factura pels nostres serveis.

El dia que vaig al·lucinar més va ser quan vaig descobrir que la propietària del negoci en qüestió és sòcia de la PAH (aquesta gent es mereix un article sencer). Bé, akest no és el problema, atès q amb el seu temps lliure cadascú fa el q vol, sobretot si no fa mal a ningú. Però resulta q un divendres, quan hi ha mercat a Segur d Calafell, vaig veure akesta paia comprant pernil i formatge, del més car, a la parada de delicatessen del mencionat mercat itinerant.

A mi no em quadra q una persona q, suposadament, lluita pq la gent no sigui desnonada no doni exemple a nivell personal. Però és q a més akesta persona s'atipa d luxes gastronòmics amb els meus diners i els de l'estat. I jo, q treballo 18 hores al dia i tots els caps d setmana i festius, no m'ho puc permetre i he de comprar el pernil i el formatge més barats del Bon Àrea i altres supermercats low cost.

I la cirereta: a través d'akesta amiga q us deia, m'assabento q akesta paia és voluntària tb d'una associació (a la qual jo pertanyo, així com la meva dona) altruista q ajuda els altres.

No entenc re d re.

Com es pot ser tan hipòcrita? Com es pot ser tan lladre? Com es pot ser tan mentider?

Com sempre dic: el 99,99% d la humanitat s'hauria d morir pq farien un favor al planeta.

OCTAVI FRANCH
(President d l'associació d damnificats x la hipocresia)