dissabte, 7 de novembre de 2015

L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH S'APRIMAT 12 KGS EN UNA SETMANA

Bon dia d nou

Tan sols volia compartir amb tots akells que teniu problemes de sobrepès q un servidor ha perdut 12 kgs en una setmana.

Mai no he estat una persona ni grossa, ni obessa, però sí q és veritat q al cap dels anys el meu cos ha canviat molt, evidentment x la genètica (a la meva mare i al meu germà-padrí els va passar el mateix a la mateixa edat) i sobretot arran d deixar d fer excercici extrem x motius laborals.

A banda, la meva gravíssima lessió d 'esquena (ja sabeu q em van reconstruir la columna el 9 d febrer d'enguany) m'impedeix tornar a fer exercici extrem com córrer, anar amb bici, anar al gimnàs, etc.

Gràcies als déus, x la meva feina actual camino cada dia moltíssimes hores a un ritme molt alt i amb pes, i això provoca q el meu pes es mantingui. Evidentment, fa moltíssims anys q passo gana fent la dieta d les 1000 calories i menjant-ho tot "desgraciat", és a dir light, sense sucre, integral, etc.

Però m'havia estancat als 95 kgs. Vejam, no sóc baixet (1,85m) i la meva constitució adulta és ampla.

Però a causa del meu retorn a la primera línia del panorama literari nacional, és clar, cada dia em fan entrevistes i fotos, i m'he adonat q m'agradaria estar una mica millor.

El tema de l'alopècia és una altra història. En el meu cas, es tracta d'alopècia andrògina x una banda sumat a alopècia genètica (el meu pare, el meu germà-padrí, etc) i contra això no s'hi pot fer re. M'estic mirant el tema del microempelt capil·lar a través d'un client meu q és un centre d'estètica d primer nivell mundial amb seu central a bcn. Però és molt car i ara mateix no m'ho puc permetre. Ho intentaré fer pagant-ho a terminis.

Vaig estar mirant tb la solució d la liposucció, q és el q em van recomanar al mateix centre d salut, atès q el meu problema és q he acumulat massa greix a la cintura bàsicament, la qual cosa és tb genètica (a la meva mare l'hi passava) i molt difícil d'eliminar si no fas exercici localitzat a la zona, cosa q no puc fer pq encara no estic del tot recuperat (ni ho estaré mai) d la meva delicadíssima operació.

X tant, vaig decidir fa 2 divendres fer una dieta extrema mixta:
* CAP D SETMANA (2 DIES I MIG): SIROPE D SÀVIA (JA HO HAVIA FET I US ASSEGURO Q PERDEU MÍNIM UN QUILO I MIG X DIA)
* ENTRE SETMANA: DIETA PROTEICA (ÉS A DIR Q HE ELIMINAT ELS HIDRATS D CARBONI, ELS LACTIS, LA XOCOLATA I LES BEBUDES AMB GAS)

I d'akesta manera he perdut, ja, akests 12 kgs.
És a dir q ara estic en 83.

L'objectiu és arribar als 79 abans d'acabar l'any.

Demà, a més, començaré una rutina d'una hora a la tarda després d treballar d flexions, abdominals i exercicis d cintura, cosa q ja vaig fer durant tot el mes d'agost els dies q plovia i no podia anar a caminar molt de pressa (més d l'habitual quan treballo) a les 4 del matí pel passeig marítim del baix penedès. 

He d'eliminar com sigui el greix q encara em keda a la zona abdominal i, sobretot, a la cintura. El problema és q està molt dur i això costa d treure només amb exercici. Però és q m'he d'estalviar la liposucció x només haver d pagar el microempelt capil·lar, q això sí q no hi ha ni dieta ni exercici q ho arregli :)

Perquè, no ens enganyem, només ens podem aprimar d 3 maneres:
* OPERACIÓ
* PASSAR GANA
* FER EXERCICI EXTREM

No us emprenyo més...

Confio q tot això pugui ajudar algú.

Una abraçada

OCTAVI FRANCH
(Escriptor en fase d'arranjament físic multimèdia)