dissabte, 21 de novembre de 2015

PORTA4, SALA I ESCOLA DE TEATRE

Bones

Ahir al matí quan era a Gràcia tot buscant la seu amagada d'una editorial? vaig descobrir x casualitat q tenen uns veïns que són, alhora, sala i escola de teatre.

Estic parlant dels amics de PORTA4:

http://www.porta4.cat/web/es/

Em va atendre la noia de recepció molt amablement i em va dir q li sabia molt d greu però q la directora d l'espai no em podia atendre en akell precís instant pq estava reunida.

Em va facilitar una targeta x tal q els pogués fer arribar les meves 4 obres acabades (com ja sabeu, una d'elles doblement representada amb molt èxit, FLORS I CAPOLLS) x tal q les poguessin valorar, tant x poder-les representar al seu espai com pq siguin exercicis d classe d l'escola.

I així ho he fet.

La veritat és q em dóna molta alegria quan m'assabento q no paren d néixer noves companyies, noves sales, noves escoles. Q el teatre no pari! És la meva art escènica favorita. En tinc tants records... Bé, haureu d llegir l'article sobre akest tema en un altre moment :)

Confio q alguna d les meves obres els encaixarà i, si no, q em demanin la q vulguin x encàrrec, q ja saben q les faré molt d pressa, sense cap compromís i gratuïtament.

Fins ara mateix

OCTAVI FRANCH
(Dramaturg continu i constant)

Porta4