dissabte, 14 de novembre de 2015

PRESA DE CONTACTE AMB CIATRE, L'ASSOCIACIÓ DE LES COMPANYIES DE TEATRE DEL PAÍS

Bon dia

Q tal?

L'altre dia donava les gràcies a l'AADPC, els quals em van posar en contacte amb CIATRE, el gremi d les companyies d teatre del nostre país, els quals tenen la seu a l'oficina q comparteixen amb la companyia TRICICLE.

http://www.ciatre.com/

Bé, doncs la conversa va ser molt interessant i la seva portaveu, la MARIBEL, ya ha reenviat les meves 4 obres (com bé sabeu una representada x 2 cies. diferents, FLORS I CAPOLLS) a tots els seus agremiats x tal q decideixin quina els interessa representar.

A banda, m'he ofert a escriure qualsevol obra x encàrrec i a adaptar qualsevol altre text a format teatral, atès q com bé sabeu disposo d centeners d'històries, tant publicades com inèdites.

Confio i tinc la il·lusió q abans d'acabar l'any, com a mínim, una d les meves obres, ja sigui vella o nova, veurà la llum d'un escenari i d'una platea.

Fins ben aviat

OCTAVI
(Dramaturg)

Inicio