dimarts, 17 de novembre de 2015

REUNIÓ DE TREBALL AMB ANGLE EDITORIAL

Hl

Tb dilluns em vaig reunir amb la directora editorial d'ANGLE EDITORIAL, pertanyent al prestigiós grup editorial N9U GRUP EDITORIAL, q engloba a més COSSETÀNIA, LECTIO i CUADRILÁTERO DE LIBROS:

http://www.angleeditorial.com/


La ROSA REY, la directora editorial d'ANGLE EDITORIAL, em va atendre amb moltíssima generositat i professionalitat i em va deixar molt clar el q estan buscant.

La veritat és q tinc poca cosa del q demanem, però x a mi sempre és un repte rescatar antigues històries, fins i tot en altres formats, x tal d'actualitzar-les i fer-les arribar a un editor d debò, com és el cas.

Tant d bo q pugui ser un dels autors habituals d'akesta magnífica editorial, pq ja us puc ben assegurar q no té re a envejar a les suposadament "grans".

Moltíssimes gràcies x tot, Rosa, i fins ben aviat!
Resultado de imagen de angle editorial

Resultado de imagen de rosa rey