dimecres, 25 de novembre de 2015

REUNIÓ DE TREBALL DE L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH AMB EL DEPARTAMENT DE CULTURA DE L'AJUNTAMENT DE CALAFELL

Bona dia d nou

Ahir vaig tenir una reunió tan inesperada com productiva amb la tècnica d cultural del meu ajuntament, és a dir calafell, on ja sabeu q hi visc des del 2009.

La MAGDA JUNCOSA, la mencionada responsable d la cultura del meu poble, em va atendre molt amablement i d manera excepcional a nivell professional. És una excel·lent persona i perfecta amfitriona x als artistes locals.

Vam estar mirant kines vies d col·laboració estable podria tenir amb la vila, com ara immiscir-me als panorames locals de:
* TEATRE
* CINEMA
* PREMIS LITERARIS
* RÀDIO
* TV
* TALLERS D CREACIÓ LITERÀRIA
* PREMSA ESCRITA
* I QUALSEVOL ALTRE TEMA ON HI PUGUI PARTICIPAR ACTIVAMENT

Em fa moltíssima il·lusió q, després d 6 anys, pugui començar a ser-li útil a la ciutat q em va acollir en el pitjor moment d la meva vida i q, gràcies al qual, he pogut ressuscitat tant a nivell literari com humà.

Moltíssimes gràcies x tot, CALAFELL!

Ajuntament de Calafell