diumenge, 8 de novembre de 2015

TRUCS PER NO PAGAR MAI EL TREN DE RODALIES NI MITJA DISTÀNCIA

Bon dia 

Q tal?

Com q sóc pobre, no puc permetre'm el luxe de pagar el tren de mitja distància que agafo cada dia per anar a treballar com a mínim un parell d cops a la setmana, ja sigui x anar a bcn o tgn.

Així doncs durant tots akests anys, i ja en vam 6, he hagut d recórrer a mil-i-una estratègies x no pagar-ne el bitllet, sense colar-me i sense córrer d vagó a vagó.

Akestes són les claus del meu èxit:

* NO SALTIS MAI CAP BARRERA NI PASSIS DARRERA DE NINGÚ
* NOMÉS COLAT SI AKELLA ESTACIÓ NO TÉ CAP BARRERA
* SI HI HA SEGURATES, MARCA UN BITLLET D T10 D'UNA ZONA, VAGIS ON VAGIS
* SI FAS EL TRAJECTE BCN-S. VICENÇ DE CALDERS X LA COSTA, NOMÉS T'HAS D PREOCUPAR D CASTELLDEFELS I GAVÀ, ON A VEGADES HI HA CONTROLS. SI ÉS AIXÍ, BAIXA I PUJA AL SEGÜENT TREN
* SI TORNES DES DE PASSEIG D GRÀCIA O SANTS, RECORDA Q MARCANT LA T10 D'UNA ZONA JA POTS ANAR ON VULGUIS. RECORDA Q L'ESTACIÓ D FRANÇA NO CAL MARCAR NI X ENTRAR-HI NI X SORTIR-NE
* NO T'AMAGUIS MAI AL LAVABO

Pel q fa a mitja distància:
* NORMALMENT NO HI HA REVISOR
* SI N'HI HA, FES-TE L'ADORMIT; NORMALMENT NO ET DESPERTEN
* SI EL VEUS, NO CORRIS FINS AL FINAL DEL VAGÓ NI SALTIS D COMBOI
* SI FAS VIATGES REGULARS A LA MATEIXA LÍNIA, FES-TE AMICS D TOTS ELS REVISORS. LA MAJORIA SÓN BONA GENT. A MI ELS Q EM CONEIXEN, Q EN SÓN LA MAJORIA, COM Q JA SOM AMICS D FA ANYS NI EM DEMANEN EL BITLLET
* NO MENTEIXIS DIENT Q HAS PUJAT A LA DARRERA ESTACIÓ
* PORTA SEMPRE ELS DINERS JUSTOS X SI CAL PAGAR EL BITLLET

I em sembla q no em deixo re...

Sort!

OCTAVI FRANCH
(Pobre viatger d renfe a la força)