dissabte, 28 de novembre de 2015

UNA EDITORIAL? IMPRESENTABLE I INDIGNA DEL SECTOR

Bones d nou

Ahir vaig tenir un encontre totalment desafortunat amb una suposada editorial q, a més, es dedica a publicar només llibres d text.

Q curiós que quanta més ensenyança tens, menys educació mostres...

Akesta editorial té l'oficina a l'eixample. Vaig pujar-hi amb l'ascensor però resulta q l'escala estava a foskes. I a sobre tot just entre la porta d l'ascensor i la porta d'entrada a l'editorial hi tenen un esglaó amagat. Allò no compleix cap normativa d seguretat vigent, ja us ho dic ara...

Em vaig fotre d lloros i vaig entrar a l'editorial d cap, tot estirat, ja q l porta sí l'havien deixat oberta.

Apart d trigar una eternitat en presentar-s'hi algú a atendre'm, encara estic esperant q akesta energúmena es preocupi pel meu estat d salut. La veritat és q m'hauria pogut fer molt d mal, sobretot una persona q està operada d la columna vertebral des de fa tan poc.

Kina vergonya tot plegat!

Bé, x acabar-ho d'arreglar akesta impresentable pseudoprofessional del món educatiu d l'edició va passar d mi totalment.

Tal faràs tal recolliràs...

OCTAVI FRANCH
(Sa i estalvi malgrat tot)