dissabte, 21 de novembre de 2015

UNA EDITORIAL? MALEDUCADA I IGNORANT

Non dia

Q tal?

Ui, quantes coses tinc pendents d compartir amb tots vosaltres...

Ahir va ser un matí espectacularment productiu, com era d'esperar! :)

En primer lloc, us informo que vaig visitar una editorial? molt singular. Publiquen una mica d tot, sobretot material infantil i adolescent. Coses d'aquestes tan modernes que jo ni acabo d'entendre ni m'interessen, ni com a persona ni com a professional.

A banda q tenen l'oficina en un centre d'empreses de Gràcia d'aquests tan sinistres i inhòspits (el pitjor ascensor del món, quina por!) em va obrir la porta un txitxarel·lo, un nen modernet i molt afeminat ell. Es va contradir cada cop q obria la boca. Em va arribar a dir que els demanés una cita formal mail, encara que no accepten manuscrits. Llavors pq em fas perdre el temps?

Hi ha moltes maneres d dir q NO, però l'educació no es pot perdre mai.

Ja estan en vermell al meu llistat d'editorials.

Ni cita ni hòsties. No vull saber-ne re. Que continuïn al seu tuguri publicant la brossa que editen.

OCTAVI FRANCH
(Escriptor i persona)