dissabte, 12 de desembre de 2015

ALFRED AROLA I AROLA EDITORS, LA PERFECCIÓ EDITORIAL


Bon dia d nou

Ahir vaig tenir la immensa i sorprenent sort d reunir-me amb una persona excepcional i un magnífic editor i home d sàvies lletres.

Estic parlant del grandíssim i entranyable ALFRED AROLA, director editorial d la prestigiosa editorial catalana AROLA EDITORS:
www.arolaeditors.com

La trobada, a banda d transcórrer amb una harmonia humana molt positiva en tots els aspectes, ens va servir x conèixer-nos i fer una primera anàlisi sobre kines d les meves obres literàries inèdites o reeditables poden encaixar millor a les diferents col·leccions d'akesta editorial amb seu al polígon francolí d tgn.

D'entrada, hem parlat amb prioritat del següent:
* POLÍTICA FICCIÓ: CONCRETAMENT DE LA 1A PART (INACABADA) DE LA MEVA TRILOGIA SOBRE EL PROCÉS CATALÀ, Q VA COMENÇAR EL 2001 AMB LA PUBLICACIÓ DE "EL REGUST DE L'IMMORTAL" I VA CONTINUAR EL 2003 AMB "EL DARRER TAURÓ"
* TEATRE JUVENIL: SÓN L'EDITORIAL REFERÈNCIA EN AQUEST FORMAT A NIVELL NACIONAL
* LITERATURA INFANTIL: EN CONCRET DEL MEU CONTE LLARG "EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL"
* ASSAIG ESOTÈRIC: EN TENEN UNA COL·LECCIÓ ESPECÍFICA TITULADA "LA PUERTA"

Hem kedat en tornar a parlar d tot plegat a partir del 7 d gener.

La veritat és q és la primera vegada q puc parlar, d debò, amb un editor d tot plegat, tant des d'un punt d vista editorial-litereri-comercial com humà.

Confio no perdre akesta oportunitat, pq crec sincerament q em costaria molt tornar-ne a tenir una altra d tant meravellosa en tots els sentits.

OCTAVI FRANCH
(Escripotr professional)

Arola Editors
Resultado de imagen de alfred arola