dijous, 24 de desembre de 2015

ANGELIQUE PFITZNER, L'ESPÀRRING I AMIGA LITERÀRIA SOMIADA

Bon dia i bon nadal, encara q jo no el celebri

Ahir em vaig reunir amb l'escriptora, periodista i promotora cultural ANGELIQUE PFITZNER, la qual vaig conèixer fa uns dies com ja us vaig informar.

La trobada va ser fantàstica en tots els sentits, tant literaris com personals, i hem acordat tot el següent:
* M'ENTREVISTARÀ AL SEU PROGRAMA "UNA HORA CON ANGELIQUE" DE ESMIRADIO.ES AL MES D MARÇ. SERÀ UN DIMARTS DE 19 A 20H. QUAN SÀPIGA EL DIA EXACTE US EL CONFIRMO.
* M'HA PASSAT EL CONTACTE DIRECTE D LA SEVA PRINCIPAL EDITORIAL, LA QUAL A BANDA PUBLICA 2 REVISTES CULTURALS D PRIMER NIVELL ESTATAL.
* EM PASSARÀ ELS CONTACTES D DIVERSOS ESCRIPTORS D PRIMER NIVELL MUNDIAL X TAL Q EM DONIN UN COP D MÀ
* LI DONARÉ UN COP D MÀ, EN TOT EL Q NECESSITI X TAL D'ORGANITZAR I ACABAR D DESENVOLUPAR L'ESPAI "ELS 4 GATS DE SERRET" DE LA LLIBRERIA ATHENEA D BCN
* SEREM ESPÀRRINGS LITERARIS

I no sé si m'hi deixo re...

La veritat és q va ser com estar davant d'un mirall en versió femenina :)
És com si m'hagués retrobat amb la meva germana al cap dels segles.
Tinc una sensació d'amor incondicional, NO d parella (q no hi hagi malentesos), cap a ella i sento q és recíproc.
Necessitava trobar una persona així en akests moments.
Un cop més, els déus m'escolten i m'ajuden quan més els necessito.

Una abraçada a tots i cadascun d vosaltres

OCTAVI FRANCH
(Escriptor i persona cofoia i ufanosa)