dimarts, 29 de desembre de 2015

EL CEP I LA NANSA, L'EDITORIAL DEL GARRAF

Bon dia d nou

Fa unes setmanes vaig fer una visita d cortesia a EL CEP I LA NANSA, l'editorial de referència al garraf i, x extensió, d la resta d comarques circumscidants:


http://www.elcepilanansa.com/

En aquella ocasió em va atendre l'ALEIX, el qual em va dir q el tema dels originals el portava el seu pare, en FRANCESC.

Dit i fet, ahir vaig poder tornar-hi i ja em vaig poder reunir, x fi, amb el director editorial d'akesta prestigiosa editorial, el sr. FRANCESC DE PAULA.

Vam analitzar els originals meus q tenen i, a priori, tots els van semblar interessants: les novel·les, el recull d relats, la poesia, l'obra juvenil i la infantil.

Tant d bo els pugui interessar alguna cosa, atès q sempre prefereixo treballar amb les editorials properes i localistes ja q m'hi sento més partícep del procés editorial.

Fins ara

OCTAVI FRANCH
(Escriptor veí del Garraf)

El Cep i la Nansa
Francesc de Paula (Quico) Mestres és un dels agitadors culturals més incansables de Vilanova dirigeix l'editorial El Cep i la Nansa.
Resultado de imagen de vilanova i la geltru
Resultado de imagen de garraf