dilluns, 14 de desembre de 2015

LLORENÇ AVIÑÓ, RTV EL VENDRELL I EL BAIX PENEDÈS: LA TRILOGIA PERFECTA

Hola

Com ja us vaig anunciar fa uns dies, estava pendent q el prestigiós escriptor i periodista del baix penedès i rodalies LLORENÇ AVIÑÓ, presentador del llegendari i capdavanter programa d'entrevistes LA FACTORIA de la TELEVISIÓ DEL VENDRELL m'entrevistés.

Bé, doncs el miracle va tenir lloc ahir a la tarda a les 16:30 a la seu central de l'emissora d referència del baix penedès a la carretera de santa oliva, molt a prop d la policlínia on hem fan le ressonàncies ja q sóc altament claustrofòbic.

Amb una generositat i humanitat fora d l'habitual, en LLORENÇ AVIÑÓ em va entrevistar amb rigor i passió, el q va provocar q esdevingués la millor entrevista d tv q m'han fet mai, i això q gràcies als déus me n'han fet unes quantes.

Tinc moltíssimes ganes d conèixer millor en LLORENÇ AVIÑÓ, tant a nivell professional com humà pq és d'akelles persones q és molt difícil tenir la sort d conèixer, i ara q ho he aconseguit no estic x deixar perdre una amistat tan lloable en tots els sentits.

Bé, informar-vos q l'entrevista en qüestió (d mitja hora) es podrà veure a partir del dia 21 d'akest mes a les 14:30 i es repetirà cada hora durant una setmana. Així q akestes fetes em veureu a la tele :)

Fins ara mateix, q no he acabat amb RTV EL VENDRELL...

Rtvev El Vendrell
Resultado de imagen de llorenç aviño

Resultado de imagen de llorenç aviño