dijous, 10 de desembre de 2015

MUCHO MÁS QUE UN LIBRO, LA WEB DEFINITIVA D LA PROMOCIÓ LITERÀRIA

Bon dia

q tal?

ja fa dies q h estat parlant amb els amics d la web MUCHO MÁS QUE UN LIBRO x tal d col·laborar-hi d'algun manera:
http://www.muchomasqueunlibro.com/

encara q vam intentar kedar en persona i conèixer-nos millor en un parell d'ocasions, infructuosament, a la fin hem aconseguit fer-hi alguna cosa d profit.

ara estan promocionant la meva darrera novel·la en clau d thriller, com bé sabeu la meva especialitat:

LES CICATRIUS DE LA TEMPESTA

i ho estan fent en la seva versió en espanyol, atès q és l'únic llibre q d moment tinc traduït, atès q el seu dia, la meva pretesa agent literària :( així m'ho va encarregar.

x tant, el llibre q hi trobareu promocionat és:

LAS CICATRICES DE LA TORMENTA


Fins ara doncs

OCTAVI FRANCH
(Escriptor hispànic q parla 4 idiomes)


Mucho Más Que Un Libro