divendres, 18 de desembre de 2015

ÒSCAR ESQUERDA I ÒNIX EDITOR, L'EDITORIAL DEFINITIVA?

Bones d nou

Ahir vaig tenir la immensa sort d conèixer, en persona, l'editor ÒSCAR ESQUERDA d l'editorial ÒNIX:

http://onixeditor.blogspot.com.es/

Sincerament, crec q és l'EDITOR q h estat buscant tota la vida, i no només des de la meva resurrecció literària.

El q més m'agrada d'ell és q NO és escriptor i q, x tant, respecta i valora la feina d l'escriptor, la qual és tan lloable evidentment com la d'editor i la resta d professions.

Em recorda 2 dels meus millors amics i això és tota una garantia vital.

X a mi està sent un somni fet realitat i confio no despertar-me'n mai.

Confio ser el seu primera espasa i q ell sigui el meu editor capçalera.

Ell està començant i jo he tornat a néixer. Em sembla q és la fussió perfecta.

Ah, i x sant jordi segur q publicarem com a mínim un llibre plegats. Tant d bo siguin els primers d molts.

Fins ara mateix

OCTAVI FRANCH
(Escriptor atordit)