dilluns, 14 de desembre de 2015

REUNIÓ DE TREBALL AMB EN PEP VINYES, EL DIRECTOR DE RTV EL VENDRELL

Hola d nou

Aprofitant l'entrevista d'ahir al programa LA FACTORIA dirigit i presentat pel famós periodista i escriptor LLORENÇ AVIÑÓ, em vaig reunir amb el director d RTV EL VENDRELL, el reconegudíssim periodista i comunicador PEP VINYES.

http://www.rtvelvendrell.cat/

D fet, ja hi vaig contactar x telèfon i mail fa unes setmanes x tal d col·laborar-hi, com ja faig amb una dotzena d mitjans d comunicació des de fa mesos.

Em van oferir el programa q vulgui (mentre no sigui d música) tant a la ràdio com a la tv. D moment, i d la mateixa manera q em va passar a SCANNERFM, prefereixo començar amb una col·laboració estable però no conduir el programa. Vejam, el puc dirigir i en puc fer els guions, fins i tot crear el producte. Però ara mateix no em veig prou bé a nivell psicològic (la veritat) x enfrontar-me al repte q suposaria tornar a presentar un espai audiovisual, cosa q com bé sabeu ja vaig fer un munt d'anys, quan vaig arribar a fer 3 programes d ràdio diferents d música.

Tanmateix, els faré arribar immeditament un munt d propostes d tot tipus i la veritat és q no descarto, després d les maleïdes festes q tot ho espatllen i aturen, presentar un programa d ràdio i/o tv. Potser ja ha arribat el moment d tornar-ho a fer.

Fins ara

OCTAVI FRANCH
(Periodista i presentador)

Rtvev El Vendrell
Resultado de imagen de pep vinyes