dilluns, 14 de desembre de 2015

REUNIÓ DE TREBALL AMB TEATRAL.NET

Hola d nou

Com ja us vaig anunciar fa uns dies, ahir em vaig reunir amb l'ALBERT MIRET i companyia d la revista digital TEATRAL.NET, capdavantera al país sobre el món del teatre:

www.teatral.net

Justament, tenen l'oficina al teatre POLIORAMA, propietat com bé sabeu d DAGOLL DAGOM i TRICICLE.

La reunió va ser molt positiva i productiva.

Hem acordat q hi publicaré un article quinzenal sobre la HISTÒRIA DEL TEATRE CONTEMPORANI BARCELONÍ i sobre les NOVETATS DEL TEATRE ALTERNATIU.

La veritat és q estic encantat d no parar d trobar professionals d'akesta magnitud en tots els sectors d les arts.

Al final em creuré i tot q sóc bo... :(

OCTAVI FRANCH
(Periodista teatral)

Revista de teatre a Barcelona i Catalunya
Resultado de imagen de albert miret
Teatre Poliorama