dilluns, 21 de desembre de 2015

VISITA INFRUCTUOSA A UNA EDITORIAL? Q ÉS JUSTAMENT TOT EL Q NO HA D SER UNA EDITORIAL

Bones d nou

Ahir vaig fer una visita d cortesia a una editorial d les suposades grans del país.

Diria q ja hi vaig contactar fa un munt d'anys, però no n'estic del tot segur.

És una editorial? q només conec com a lector i en català, gràcies a q publiken un dels meus relatistes preferits d tots els temps.

La resta del q publiken, tant en català com espanyol, mai no m'ha interessat x a re.

A banda d tractar-me com al cul a la seva recepció? (sense una cadira on poder seure-hi) ni em van deixar clar el q publicaven ni el q no.

I, el més fort, em diuen q l'original (només en podia enviar un) els hi he fer arribar en paper!

Al segle XXI? X mail, escolti, x mail com a tothom!!

Doncs re, que no hi publicaré re.

Q continuïn publicant la brossa q editen des de fa tants anys.

OCTAVI FRANCH
(Escriptor justicier)