diumenge, 31 de gener de 2016

LA VOCAL DE LIS, UNA EDITORIAL SOMIADA

Bon dia

Disculpeu q us hagi tingut tan abandonats, però no dono a bast :(
Estic totalment col·lapsat de feina d la meva empresa i, a més, estic ultimant les meves novetats d sant jordi, la qual cosa m'ha fet posar el fre en quant als articles q estava publicant a diari, i a partir d'ara ja no en publicaré tants, x desgràcia :(

A banda d'aclarir akest tema, us volia informar q la setmana passada vaig tenir la immensa sort d conèixer l'editorial LA VOCAL DE LIS d bcn i la seva editora en cap, l'IMMA DOMÈNECH.

Són una editorial d debò q busca escriptors d debò, com un servidor, així q lògicament l'enamorament ha estat mutu :)

D moment, em publicaran segur akest sant jordi EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL, el meu cèlebre conte infantil, el qual a més serà il·lustrat x la famosa il·lustradora (i tb escriptora) MERCÈ ARMENGOL.

Estem parlant, a banda, d publicar altres llibres meus, però encara no sé si podrà ser akest mateix sant jordi o bé ho haurem d deixar x més endavant.

En tot cas, estic molt content d'haver-los conegut i d treballar-hi. D ben segur q farem coses molt importants junts a nivell literari i editorial!

Salut!!

OCTAVI FRANCH
(Escriptor al servei d les editorials d debò)

Resultado de imagen de la vocal de lis editorial
Resultado de imagen de merce armengol