dijous, 25 de febrer de 2016

ATHENEA: LA LLIBRERIA PERFECTA DE LA GRANDÍSSIMA MARTA MIROSA

bona tarda d nou

akest matí, x fi, he fet la visita pendent q tenia a la prestigiosa i singular llibreria ATHENEA situada al carrer aragó número 108 d barcelona:


Akesta peculiar i brillantíssima llibreria al costat del metro d'urgell està regentada per la lletraferida i sàvia d les paraules MARTA MIROSA, una immensa professional tant del món literari com lingüístic.

Resultado de imagen de marta mirosa

Tenia pendent anar-hi des q el meu bon amic i prohom literari a la matarranya el tocaio OCTAVI SERRET me'n va parlar.

També ho va fer la meva bona amiga, escriptora i periodista ANGELIQUE PFITZNER, la qual organitza a la mencionada lliberaria l'espai literari ELS 4 GATS DE SERRET amb col·laboració amb SOM NEGRA, l'associació d'escriptors d novel·la negra d bcn, a la qual també pertany un servidor.

Bé, x fi avui hi he pogut anar x sort logística.

Kina passada d llibreria!! hi pots trobar els llibres perfectes: còmics, àlbums il·lustrats, llibres d gran format, gènere fantàstic, etc

És l'indret perfecte x a un lletraferit d debò!!

Resultado de imagen de llibreria athenea barcelona

A banda, la seva propietària, la MARTA MIROSA, és una persona excepcional tant a nivell professional com humà. Estic convençut q podem col·laborar, literàriament, d moltes maneres i q tots plegats en traurem un excel·lent profit!

D'entrada, la llibreria ATHENEA ja és la "meva" llibreria oficial, és a dir l'única llibreria del centre d bcn on, segur, q hi podeu trobar els meus llibres "vius" i les meves novetats, això és:
* EL REGUST DE L'IMMORTAL
* UN ÀNGEL A L'INFERN

i

EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL
HISTÒRIES DEL PADRÍ



També hem acordat q hi faré sempre les meves primeres presentacions dels meus llibres, q hi aniré a signar exemplars x sant jordi i q hi faré d conta-contes, així com tot allò q la MARTA MIROSA cregui convenient :)

Tant d bo tots els llibreters fossin tan professionals i bones persones com ella; la cosa ens aniria d tota una altra manera als escriptors d debò...

Moltíssimes gràcies x tot, MARTA!! :)

OCTAVI FRANCH
(Escriptor MOLT agraït)