diumenge, 24 d’abril de 2016

EL XAVI FRANCH I LA ISABEL SÁNCHEZ: EL MEU ESTIMADÍSSIM I ENYORAT GERMÀ-PADRÍ I UNA DE LES MEVES GERMANES

bon dia

q tal?

ahir vaig tenir un regal doble d sant jordi totalment inesperat:
resulta q la meva segona aturada tècnica, a la parada d l'editorial ònix al pg d gràcia 106 d bcn, m'hi estaven esperant el meu estimadíssim i enyoradíssim germà-padrí, el XAVI FRANCH, i la seva dona, un de les meves germanes: la ISABEL SÁNCHEZ.

Resultado de imagen de xavi franch

x desgràcia, feia 8 anys q no hi teníem contacte. Coses d família :(

em van acompanyar en la meva curta estada a la mencionada parada literària i van seguir amb mi una estona més, q vam aprofitar x traslladar-nos a peu a la tercera aturada, en concret a la llibreria athenea, al carrer d'aragó 108.

i allà ens vam acomiadar, convidant-nos a tornar-nos a veure dijous vinent x dinar i així acabar d posar-nos al dia.

d la mateixa manera q quan l'estiu passat vaig tornar al món literari després d 7 anys en silenci x motius laborals però vaig aconseguir recuperar aquests 7 anys d la meva vida literària en només 3 setmanes del mes d'agost, ara el conjur és haver recuperat 8 anys d la meva vida familiar en tan sols una hora.

en quant pugui, us penjaré fotos amb el meu estimadíssim germà-padrí q són, en essència, els únics records positius d la meva infantesa.

com ell ja sap (i vosaltres també) el meu germà-padrí va ser la meva única influència x tal d'esdevenir artista (primer locutor d ràdio, actor-director d teatre i músic, i després només escriptor) i, sobretot, x intentar ser una persona "normal" q mai no fes mal a ningú, sinó tot el contrari.

el meu germà-padrí sempre ha estat la meva inspiració vital, el principal motiu q un servidor no hagi caigut al cantó fosc.

x tot això, sempre li deurà la meva vida, pq sense ell jo no existiria.

a més, tot el q keda d la nostra mare a la Terra ho té ell, ho traspua en cada passa q sóna, en cada paraula q diu, en cada gest q fa cap a la humanitat, pq a la meva vida h conegut molt pokes persones millors q ell, sense comptar la nostra mare i el meu gos.

ara keda pendent retrobar-me amb la resta d la meva família: el meu germà ramon, la meva altra germana (la merche), el meu nebot-fillol i els meus 2 nebots d sang: la fani i el lluís.

tant d bo la fantàstica i màgica trobada d'ahir serveixi pq mai més no deixem d'estar en contacte.

una abraçada franchiana i lopezenca

OCTAVI FRANCH
(Germà petit i fillol del gran XAVI FRANCH)