diumenge, 24 d’abril de 2016

PILAR GARRIGA: EL REENCONTRE AMB LA GRAN ESCRIPTORA JUVENIL SOBRE LA NATURA

bones d nou

ahir tb vaig tenir un segon regal d sant jordi en format literari i humà.

resulta q a la llibreria athenea hi vaig coincidir amb la famosíssima i autora d best-sellers juvenils PILAR GARRIGA:

Resultado de imagen de pilar garriga

ella és l'escriptora estrella d l'editorial ÒNIX, la qual com ja sabeu m'acaba d publicar el meu recull d relats juvenils d caire fantàstic HISTÒRIES DEL PADRÍ, número 2 d la col·lecció KEDEKE, q justament va estrenar la mencionada PILAR GARRIGA amb el llibre UN ESTIU AL PRIORAT.

Resultado de imagen de un estiu al priorat onix

doncs resulta q un cop ja estàvem instal·lats a la parada, la PILAR GARRIGA em diu: 
-No em coneixes?
i jo li responc:
-Sí, però no sé de què...

doncs resulta q el 1999 el seu marit, el gran escriptor i amic ALFRED SALES, va ser finalista del premi FERRAN CANYAMERES d relat en clau d thriller egarenc, el qual un servidor va guanyar.

i com q en akella època no tenia ningú q em pogués fer d taxista, l'alfred i la pilar van tenir l'amabilitat d recollir-me a casa seva i dur-me a terrassa recollir el premi i tornar-me a bcn.

recordo q la seva hospitalitat va ser infinita, els seus fills encantadors i la seva mascota, una cobaia, la mar d'innocent.

doncs, noves casualitats d la vida, la PILAR GARRIGA i un servidor ara compartim editorial i col·lecció, i tant d bo poguem reprendre la relació literària q vam encetar ara fa 17 anys! (q es diu aviat) i tb la relació vital, atès q tant ella mateixa com el seu marit com x estensió la seva família mereixen ser coneguts i estimats.

encara q no calgui, akí us recordo els seus èxits mediàtics i el seu web, pq pogueu gaudir encara més plenament d la seva obra literària, tan extensa com atractiva:

Resultado de imagen de pilar garriga
https://pilargarriga.com

OCTAVI FRANCH
(Escriptor absort x la sort d conèixer tants i tants escriptors galàctics)