dissabte, 4 de juny de 2016

GREGAL I VOLIANA: EDITORIALES AMIGUES DE L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH

bones

ahir, durant la jornada inaugural d la prestigiosa fira literària BELLPRAT VILA DEL LLIBRE, vaig tenir l sort, entre d'altres, d conversar amb els veïns d'estand d'ÒNIX EDITOR, q en concret eren els amics d GREGAL i VOLIANA.




Dels primers ja us n'he parlat en diverses ocasions i us he informat, darrerament, q tinc pendent una reunió d treball amb el seu director editorial, el cobejat editor i escriptor JORDI ALBERTÍ.



pel q fa als segons, VOLIANA EDICIONS, l'editorial referent al maresme, només hi havia parlat x mail durant el meu retorn al mercat literari l'estiu passat però encara no havia tingut l sort d poder-hi parlar en persona, cosa q miraculosament va succeir ahir.

en concret, vaig estar parlant d literatura amb el seu director editorial, el prestigiós editor i escriptor JORDI SOLÉ I CAMARDONS.

Resultado de imagen de jordi sole camardons

vam estar parlant d l'obra q li vaig enviar el seu dia com a mostra d tot el material q tinc inèdit o reeditable i, sobretot, d les seves prioritats editorials.

tant d bo q, gràcies a akest màgic encontre, poguem compartir moltes i noves aventures literàries.

moltíssimes gràcies als amics d GREGAL i VOLIANA x la seva excelsa profesionalitat i la seva contrastada humanitat.

una abraçada i bona segona jornada d fira!

OCTAVI FRANCH
(Escriptor q tira cap al nord)