diumenge, 17 de juliol de 2016

CELEBRACIÓ MULTITUDINÀRIA D'ANIVERSARIS DE LA FAMÍLIA POLÍTICA DE L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH

bones

ahir vam celebrar 4 aniversaris pendents d la meva família política, és a dir d la família d sang d la meva dona, la IOLA.

en concret vam celebrar els següents aniversaris:
* MANOLO (EL MEU SOGRE): 79
* LAURA (NEBODA PUTATIVA I FILLOLA D COMUNIÓ): 21




* DANI (NEBOT PUTATIU, NÒVIO DE LA MEVA NEBODA PUTATIVA PETITA ANNA): 19
* ANNA (NEBODA PUTATIVA PETITA): 17

va ser una gran tarda, acompanyat d molt bona gent com la resta d la meva família política:
* ROSA (SOGRA)
* MARIA ROSA (PADRINA D LA MEVA DONA I QUI EM VA FER D MARE A LA MEVA BODA)
* XAVI (CUNYAT)
* ROSER (CUNYADA, DONA DEL MEU CUNYAT)

i, evidentment, la IOLA, la meva dona.

aquí teniu un grapat d fotos q immortalitzen l'acte:
















OCTAVI FRANCH
(Molt orgullós de la seva família política)