divendres, 29 de juliol de 2016

MARLEX: L'EDITORIAL DE N'ÀNGELS GALLARDO CASTRO

bones d nou

ahir em vaig reunir, d manera totalment improvisada, amb n'ÀNGELS GALLARDO CASTRO, fundadora i editora en cap d l prestigiosa editorial a mig camí entre el barcelonès i el baix llobregat MARLEX:

www.marlexeditorial.com



















hi h arribat d part d'en JULI CARBÓ d NEWSCAT.TV, atès q ella tb en forma part, sobretot del nou i brutal projecte editorial.

em va atendre molt amablement i amb moltíssima professionalitat al seu despatx del triangle a l plaça catalunya d barcelona.

li va interessar, d sobremanera, la meva obra narrativa x adults en clau d thriller esotèric.

d moment, li h enviat x valorar-ne l seva publicació:
* SOMNIS D'ANGOIXA (RECULL D RELATS MULTIPREMIATS I MULTIPUBLICATS)
* L'ESCUMA DEL MAL (TRILOGIA NOVEL·LADA EN 3 TEMPS)

Resultado de imagen de somnis d'angoixa

Resultado de imagen de "l'escuma del mal"

l veritat és q estic molt il·lusionat en publicar algun o alguns dels meus llibres inèdits i/o reeditables amb akesta fantàstica editorial d perfil internacional.

tant d bo siguin els primers d molts projectes literaris compartits!

fins ben aviat doncs

OCTAVI FRANCH
(Escriptor especialitzat en thrillers esotèrics)