sábado, 28 de mayo de 2016

EL NOU POEMARI DE XOSÉ LÓPEZ SERÀ PRESENTAT PEL POETA, RAPSODA I CRÍTIC DE POESIA OCTAVI FRANCH

bon dia

qtal

divendres vaig rebre l'encàrrec d l'editorial LA VOCAL DE LIS (com ja sabeu l'editorial q em va reeditar el passat sant jordi el meu famosíssim conte infantil il·lustrat EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL) de presentar el nou poemari del celebèrrim poeta gallec XOSE LÓPEZ, afincat a catalunya des de fa molts anys i famós al món sencer x la seva tasca com a guionista-director audiovisual i dramaturg-director teatral.

el llibre en qüestió es titula POEMAS DE MADRES, PATRIAS Y AMORES (POSIBLES).


Fa moltíssims anys q no presentava un poemari i, la veritat, és q em fa molta il·lusió, ja q des de la meva tornada al món literari és una tasca q encara no havia pogut tornar a portar a terme :)

a banda, podré exercir com a rapsoda, fet q tampoc no puc desenvolpar massa sovint, encara q fa relativament poc vaig poder recitar poemes clàssics catalans com el perfecte LA VACA CEGA del mestre JOAN MARAGALL.

Resultado de imagen de la vaca cega

del meu bon amic (i espero q col·laborador :)) XOSE LÓPEZ ja us n'he parlat anteriorment, així q només em kedar donar-li les gràcies, tant a ell com a l'editorial, x haver-me donat akesta oportunitat i confio estar a l'altura el proper 

DIMARTS 31 DE MAIG A LES 19:30H A LA SEU DE L'EDITORIAL LA VOCAL DE LIS AL PASSATGE ARCÀDIA DE BARCELONA

us hi esperem!

OCTAVI FRANCH
(Poeta, rapsoda i crític de poesia)