miércoles, 21 de octubre de 2015

DANIEL RABINOVICH, LA MORT D'UN DELS MEUS ÍDOLS DE L'ESCENARI

Hola

Q tal?
Tenia pendent des de fa dies escriure akest article sobre la mort d'un dels meus ídols de l'escenari, en DANIEL RABINOVICH de LES LUTHIERS.

Resultado de imagen de daniel rabinovich

Em vaig assabentar d la seva mort x casualitat, com sempre em passa en akest casos: un amic d Tarragona m'ho va dir. Porto uns dies veient tot tipus d programes d tv sobre ell a youtube. I la veritat és q no sé com ens en sortirem sense ell... :(

Tots els fans d'akest extraordinari artista polifacètic ja portem anys patint x la possible mort d'un dels integrants d LES LUTHIERS. La veritat és q tots pensàvem q el primer en morir seria el grandíssim MARCOS MUNDSTOCK, atès q és el més gran del grup. DANIEL RABINOVICH no era el més jove però tampoc el més vell.

El problema és q no tinc gens clar q puguin continuar sense ell. Ja sé q ho estan fent, però no ho veig gens clar. M'explico. DANIEL RABINOVICH assumia el rol d CLOWN dins del grup, és a dir: era el graciós, el simpàtic, el del millor acudit, el q s'equivocava, el q ensopegava, etc. I, sobretot, era l'altra cara d la moneda q componia amb en MARCOS MUNDSTOCK, el qual d sempre ha assumit el rol d'AUGUST, és a dir el "pallasso" seriós.

Si s'hagués mort algun dels altres 3 components (q Déu vulgui q visquin 100 anys com a mínim i q jo els enterri a tots!) crec sincerament q sí q se n'haurien sortit. Però continuo sense veure-ho gens clar, la veritat.

Només he vist LES LUTHIERS en directe 2 cops: el 1992 (aprox) al Palau d'Esports a la gira de GRANDES HITOS i el 1996 (aprox) al Teatre Tívoli a la gira de BROMATO DE ARMONIO, ambdues vegades a Barcelona.

Justament en akest segon espectacle, en MARCOS MUNDSTOCK estava malalt i va ser substiuït x un dels còvers del grup. Evidentment no va ser el mateix, pq tots els fanàtics del grup necessitem gaudir d MARCOS MUNDSTOCK als seus espectacles, com ens passava amb DANIEL RABINOVICH.

X tant, crec q la solució és q torni al grup ERNESTO ACHER. Akest altre fenomen d l'escenari era el més semblant a RABINOVICH pq, a banda d tocar tots els instruments del món, era l'altre "pallasso" del grup i el més hetereodiegètic. També era el q tenia la veu més dúctil i versàtil.

Ja m'imagino q la cosa no va acabar bé quan va deixar el grup, però diuen q les desgràcies uneixen allò q semblava impossible.

Així doncs, convido a LES LUTHIERS a q tornin a ser un grup d 5 i no d 4 com ara mateix.

Llarga vida a LES LUTHIERS!
Descansi en pau DANIEL RABINOVICH!
Visca l'humor intel·ligent!

OCTAVI FRANCH
(Artista polièdric i catxondo funcional)


Acher.jpg