lunes, 19 de octubre de 2015

L'OCTAVI FRANCH COMENÇA A COL·LABORAR AL WEB MUSICAL AUVA!CAT

Bon dia

Q tal?
Tinc moltes coses pendents d compartir amb tots vosaltres.
Us demano disculpes x la tardança, però ja sabeu q a banda d dirigir les meves 2 empreses estic rellançant la meva carrera com a escriptor i, la veritat, és q no dono abast :)

Començo a col·laborar d manera estable amb el web musical AUVA!CAT afincat a reus però q ofereix cobertura a tot el país:

www.auva.cat

auva!cat Logo

La meva secció es diu PENOMBRA D'ARGENT (ja sabeu molts d vosaltres q és un nom q m'ha acompanyat tota la meva vida artística, i q ha estat des de programa d ràdio, passant x grup musical i fins i tot títol d diverses obres literàries).

Hi parlo d'un munt d coses sobre música, sobretot vinculada a altres arts com la literatura o el cinema, x exemple. També vull aprofitar akest espai x fer molts homenatges.

Com també sabeu ja la majoria d vosaltres, la meva relació amb la música és:
* MÚSIC: COMPOSITOR, LLETRISTA, GUITARRISTA I CANTANT (VAIG GRAVAR UN DISC L'ANY 1995)
* LOCUTOR D RÀDIO: DIVERSOS PROGRAMES DEL 1991 AL 2008
* CRÍTIC MUSICAL: DIVERSOS MITJANS D COMUNICACIÓ DEL 1997 AL 2008

I q a tota la meva obra literària la música sempre hi és present, d'una manera o una altra.
De fet, jo x escriure necessito escoltar música :)

Doncs ja ho sabeu: a partir d'ara em trobeu a AUVA!CAT

Una abraçada i fins ara mateix

OCTAVI FRANCH
(Escriptor hetereodiegètic)