sábado, 4 de junio de 2016

L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH ES RETROBA AMB UN VELL AMIC POETA: EN JOAN-ALBERT DE LA PEÑA

bon dia d nou

ahir, durant la jornada inaugural de BELLPRAT. VILA DEL LLIBRE em vaig retrobar amb un vell amic i magnífic poeta de gavà, en JOAN-ALBERT DE LA PEÑA:

Resultado de imagen de joan-albert de la peña

vaig tenir l sort d conèixer-lo x motius literaris ara fa uns deu anys a través d'un ex-soci.

d seguida em vaig adonar q, a banda d ser un dels millors poetes vius en la nostra llengua, era una excel·lent persona en tots els sentits.

gràcies a la família d'ÒNIX EDITOR, h tingut l increïble sort d retrobar-m'hi i confio q, a partir d'ara, poguem recuperar akella amistat incipient i q poguem compartir, x sempre més, els nostres afanys i anhels poètics.

aprofito x recomanar-vos la seva obra, en concret el poemari q recentment h publicat amb ÒNIX EDITOR dins d la seva excelsa col·lecció d poesia: RETRATS DE LA FRONTERA.



una abraçada i fins ara mateix

OCTAVI FRANCH
(Poeta, rapsoda i crític d poesia)