domingo, 10 de julio de 2016

L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH PUBLICA, SOTA EL SEU NOM, EL SEU PRIMER LLIBRE EN ESPANYOL!

bon dia

qtal?
quant d temps... :(

tenia pendent d'informar-vos q fa dues setmanes vaig tancar l'acord x tal d publicar el meu primer llibre, sota el meu nom, en espanyol.

en concret, estem parlant d la meva novel·la en clau d thriller esotèric

LAS CICATRICES DE LA TORMENTA

com ja sabeu, aquesta novel·la la vaig publicar ja en català sota el títol original de LES CICATRIUS DE LA TEMPESTA el 2008, i el sant jordi vinent la reedito amb l'editorial DÉDALO, justament l q l publica en espanyol akest mateix nadal.

Resultado de imagen de editorial dedalo

la mencionada novel·la s'editarà dins la seva col·leció d misteri anomenada VIAJE AL MISTERIO.

tot ha estat possible al meu bon amic i col·lega literari XOSE LÓPEZ, el quan va tenir la sort d publicar amb akesta editorial el gruix dels seus poemaris.

però la veritable artífex q el meu primer llibre en espanyol pugui veure la llum (o la foscor, segons es miri), x fi, és la directora editorial i ànima d'EDICIONES DÉDALO, la reconeguda VIOLANT MUÑOZ:

Resultado de imagen de violant muñoz genoves

d moment, n'hem parlat d la portada (semblant a l'original d 2008 en català) i del seu prologuista. L'editorial m'ha proposta q sigui el famosíssim escriptor i investigador del paranormal JOSEP GUIJARRO:


Resultado de imagen de JOSEP GUIJARRO

personatge el qual admiro tant a nivell literari com periodístic, ja q no em perdo cap dels programes on intervé amb la seva saviesa esotèrica, sobretot en tema d'alienígenes, com ja sabeu una d les meves més pregones passions.

a banda, la meva nova i flamant editorial em va informar q volia q la presentació d LAS CICATRICES DE LA TORMENTA fos un dels principals actes del MÀGIC d'akest any, és a dir d la fira esotèrica més important d'europa, d la qual en sóc un assidu, tant com a consultor com fins i tot 
com a terapeuta:

Resultado de imagen de magic fira 2016

dit i fet, un somni literari fet realitat, tant com escriptor com persona :)

i, si tot va bé, podré publicar en ambdós idiomes un mínim d'un llibre l'any amb EDICIONES DÉDALO.

q + es pot demanar, oi?

salut

OCTAVI FRANCH
(Escritor también en español