lunes, 14 de diciembre de 2015

CULTURAMAS.ES I ELCOTIDIANO.ES, LES REVISTES CAPDAVANTERES D'ESPANYA

Bones d nou

Com ja sabeu, estic tot el dia parlant amb les principals revistes i diaris digitals del país i de la resta de l'estat, sobretot les d temàtica cultural, encara q cada cop més estic col·laborant amb mitjans q em demanen articles d'opinió política, d'actualitat i societat, a banda d tots els temes d'esport q tracto habitualment.

Doncs  bé, un d'aquests mitjans i a més dobles és CULTURAMAS.ES i ELCOTIDIANO.ES:

www.culturamas.es
www.elcotidiano.es

D moment, estan mirant d tot el q m'hi ofert x fer q és el q millor els encaixa.
La veritat és q tinc ganes d publicar articles específics d tv, cinema, còmic i literatura a mitjans diferents, és a dir q a cada mitjà hi publiki una línia d'articles concretes, com ja faig a la resta d col·laboracions.
Vejam si ho aconsegueixo abans d festes :)

Fins ara mateix

OCTAVI FRANCH
(Periodista multitasca)

Culturamas, la revista de información cultural
El Cotidiano