miércoles, 16 de diciembre de 2015

L'ABSÈNCIA DEL PARE A TOTS NIVELLS

Bon dia

Q tal?

Fa dies que li estic donant voltes a un tema q em sembla inaudit i totalment injust.

Com bé sabeu, tant en akest bloc com al meu web (www.octavi-franch.com) hi podeu veure un munt d fotos del meu pare, ja sigui sol o bé amb tota la nostra família, però normalment sol pq eren fotos q les hi havia fet, precisament, jo.

Però m'he adonat q no tinc CAP fotografia dels 2 junts sols, cap.

No ho entenc, d debò...

Ja sé q quan jo vaig néixer no m'hi esperaven, ni el meu pare ni la meva mare, pq ells ja eren grans i feia molts anys q vivien separats.

Vaja, q vaig ser un accident, com la cançó de EL ÚLTIMO DE LA FILA...

Però cap foto...

Però és q a més no recordo cap foto del meu pare amb algun dels seus altres fills, ni amb tots ells a la vegada.

Sí q recordo alguna foto del meu pare amb el meu germà Xavi en alguna boda. I moltes amb la meva germana quan, x desgràcia x a tots, es va casar als 16 anys amb un gànster.

Però tampoc no he vist cap foto del meu pare amb algun dels seus fills en braços. D tots nosaltres amb la meva mare n'hi ha un munt; és clar, el fotògraf era ell.

Vejam, a mi tampoc no m'agradar sortir a les fotos; m'imagino q com a tothom. Però m'encanta fer-les i entenc q és lògic q tingui una foto, com a mínim, amb totes les persones q estimo i he estimat.

Oi?

M'agradaria fer un muntatge fotogràfic, però com q no sé fer-ho akí us deixo una imatge amb meu pare, q tant d bo existís realment.

Una abraçada

OCTAVI FRANCH
(Fill enyoradíssim del seu pare, cada dia una mica més)


I ja posats la versió AVATAR: