miércoles, 9 de diciembre de 2015

FLORS I CAPOLLS VERSIÓ 2.0: EL VISIONATGE DE L'ADAPTACIÓ DE LA CIA. L'OLLA DELS MAIQUIETS

Bona tarda d nou

Tenia pendent des de la setmana passada comentar-vos el q m'havia semblat el visionatge de la versió d la meva cèlebre obra de teatre FLORS I CAPOLLS q va fer-ne la companyia L'OLLA DELS MAIQUIETS de girona.

Com ja sabeu, aquesta companyia va representar FLORS I CAPOLLS amb moltíssim èxit l'any passat als principals teatres de la província gironina, encara q jo me'n vaig assabentar x casualitat al mes d'agost d'enguany, com tb ja us vaig explicar.

Finalment em va arribar el dvd promès x akests amics teatrals i la veritat és q em vaig emocionar moltíssim.

Perquè el q tinc clar és q si una obra d teatre funciona amb 2 companyies diferents i, a més, la segona no ha vist mai l'obra és pq el text és bo. A banda, la primera versió la vaig dirigir jo, així q akesta companyia ho tenia molt més pelut.

Però L'OLLA DELS MAIQUIETS han demostrat, un cop més, q són uns excel·lents professionals de l'escenari.

Tant d bo vulguin representar alguna altra obra meva i/o m'encarreguin l'escriptura d'una x encàrrec.

Una abraçada

OCTAVI FRANCH
(Dramaturg cofoi)