jueves, 10 de diciembre de 2015

EL PERIODISTA CULTURAL I SOCIAL OCTAVI FRANCH COMENÇA A COL·LABORAR AMB EL DIARI L'INDEPENDENT DE GRÀCIA

Bones

Creia q ja us ho havia explicat però m'acabo d'adonar del meu error, us en demano disculpes.

Resulta q fa uns dies vaig descobrir a l'antiga vila d Gràcia d bcn un diari local q es diu L'INDEPENDENT:

www.independent.cat

Doncs la seva responsable editorial, la SÍLVIA MANZANERA, em va atendre amb moltíssima amabilitat i professionalitat i, d seguida, ens vam entendre.

Avui ens hem tornat a veure i ja hem tancat, oficialment, la meva col·laboració, la qual consistirà en:
* PUBLICACIÓ ARTICLE SOCIOCULTURAL SOBRE UNA PERSONA, LLOC O FET DE GRÀCIA, QUINZENALMENT
* PUBLICACIÓ D REPORTATGES I/O ENTREVISTES D LA MATEIXA MATÈRIA D MANERA ESPECIAL
* CORRECCIÓ TIPOGRÀFICA I D'ESTIL D TOT EL DIARI

En breu us confirmaré, a través del meu web, les primeres publicacions en akest magnífic mitjà d comunicació d premsa escrita.

Fins ara

OCTAVI FRANCH
(Escriptor sociocultural barceloní)

Resultado de imagen de silvia manzanera